Nummer 1 van het Noorden

In 2016 is gestart met een grondige verbouwing van een deel van Maartenshof. In het voormalige verzorgingshuis wil Zorggroep Groningen de geriatrische revalidatiezorg concentreren. Alle kennis en kunde is zo beschikbaar op één plek, voor de beste zorg.

In Maartenshof is het afgelopen jaar een grondige verbouwing gestart. Reden hiervoor is dat Zorggroep Groningen alle geriatrische revalidatiezorg op één plek wil concentreren. Zo hebben we alle kennis en kunde op één locatie gebundeld, waardoor de cliënt op de beste zorg kan rekenen om zo snel mogelijk te kunnen revalideren. Voor ons is dit een belangrijk gegeven en niettemin een reden om onszelf blijvend te kunnen profileren als dé nummer 1 van het Noorden op het gebied van revalidatie voor ouderen. De verbouwde eerste en tweede verdieping van het voormalige verzorgingshuis zijn inmiddels in gebruik genomen voor de geriatrische revalidatie. Wanneer het mogelijk is zal de gehele revalidatiezorg in dit deel van het gebouw geconcentreerd worden.

We behoren tot de grootste aanbieder van geriatrische revalidatie van Noord-Nederland. Met trots kunnen we zeggen dat dit ontstaan is uit de jarenlange opbouw van deskundigheid en ervaring. De huidige revalidatiezorg van Zorggroep Groningen wordt, mede door verdere optimalisatie van de zorgpaden en de centralisatie van zorg en behandeling, verder versterkt. In 2017 worden de volgende stappen gezet in deze centralisatie. Wij willen blijven ontwikkelen in de snel veranderende wereld van de (ouderen)zorg.